Paula Terpstra Webdesign

‘Time for a change’

Ik leerde Daniëlle kennen tijdens een business event. Daniëlle stond aan het begin van haar nieuwe bedrijf en ik aan het begin van mijn bedrijf in webdesign. We hadden er geen 5 seconden voor nodig om elkaar leuk te vinden. De klik was er direct.

We wisselden gegevens uit en niet veel later mocht ik haar website maken. Zo leerden we elkaar nog beter kennen en we deelden allebei onze passie voor onze bedrijven. Bij het maken van haar website was ik onder de indruk van haar verschijning. Wat een mooie vrouw is dat. Zo wilde ik er ook wel graag uitzien. Zij snapt het.

Dat ik ben ingegaan op haar aanbod van Personal Shopping en Personal Styling & Fotografie was voor mij geen vanzelfsprekendheid. Fashion heb ik nooit begrepen en ik kijk verwonderd naar vrouwen die dit wel doen, maar ik snap het gewoon niet. Ik had me daarbij neergelegd. Als mijn broek goed paste en ik een warm vest aanhad, was het al gauw goed. Nieuwe kleding had ik al in geen tijden gekocht en een nieuwe piece scoorde ik op de rommelmarkt of second hand shop. Niks mis mee. Dacht ik. Wat ik me alleen niet realiseerde was dat ik me in de comfortzone van mijn kledingkast bevond. En dat deze comfortzone niet voor sparkles zorgde en ik het daardoor ook niet kon uitstralen.

Toen Daniëlle voor me op pad ging wees ze een blousejas aan. Nee, dat was niks voor mij. Maar vooruit, neem toch maar mee. En zo ging dat ook met andere stukken. En hoezo kleur? Negentig procent van mijn kleding was zwart. Toen de fotoshoot gepland stond en ik de kleding aan deed, verscheen er een lach op mijn gezicht die diep vanuit mijn hart kwam. Ik was niet meer weg te slaan bij de spiegel. De fotoshoot was super. Ik had in no time mijn website ge-upgrade. Hier kreeg ik gave reacties op. Ik put nog steeds uit de beeldbank voor al mijn socials en ik ben veel bewuster van wat ik dagelijks aantrek. Ik heb geen compleet nieuwe kledingkast aangelegd maar heb een aantal pieces gekocht die het verschil maken. En langzaam aan komen daar steeds nieuwe dingen bij. Ik gun het mezelf.

Ik ben het afgelopen jaar ondernemer geworden en ben het gezicht van mijn bedrijf. Voor mijn allereerste fotoshoot schakelde ik ook een fotograaf in, maar doordat ik mijn fotoshoot nu combineerde met Personal Branding kwam ik zoveel beter uit op de foto’s. Ik straalde. En door de gekozen kledingstukken straalde ik ook datgene uit hoe mensen mij ervaren. Als warm en zelfverzekerd. Ik ben zo enthousiast dat ik nu al uitkijk naar de volgende fotoshoot. Jaren lang heb ik me gefocust op het aflossen van de hypotheek, verbouwen van het huis, en welke vorm van zuinigheid ook. Het heeft me ver gebracht en blijft onderdeel van mij, maar nu maak ik steeds meer ruimte voor mezelf. Ik ben 40 jaar geworden en het is time for a change. Ik wil en ga shinen.

Paula Terpstra
Paula Terpstra Webdesign

www.paulaterpstra.nl